من (آوا)من (آوا)، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

رمـــان هـــــای مــــــن

وبلاگی برای رمان های من

سلام دوباره

1400/7/13 13:50
نویسنده : Ava
111 بازدید
اشتراک گذاری

سلام^^
میدونم از روز تولدم تا الان پستی نگذاشتم اما میخوام از این به بعد فعالیت کنم
راستش تصمیم گرفتم بیخیال رمان هایی که گفتم بشم و یه رمان جدید رو براتون بنویسم
هنوز اسم نداره ولی یه جورایی زندگی خودمه :)
حالا وقتی گذاشتم بیشتر میفهمین
سعی میکنم حداقل هفته ای یه بار یه پارت بزارم^^
 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
13 مهر 00 14:52
چه عالی:]]]
Ava
پاسخ
آناهلللللللللللللللللللللللللللل تو کجاییییییییییییییی چرا خبری ازت نیستتتتتتت ؟
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
13 مهر 00 15:58
ععهههههههههه آوا خودتیییییی
فک کردم یکی دیگستتتتتتتتت

برگشتمممم
Ava
پاسخ
بلییییییییییییییییییی
عه😐

هوراااااااااااااااااااااااااااا
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
13 مهر 00 17:42
اهم اهم😂❤️
Ava
پاسخ
بلی😂💛

7 آبان 00 11:30
دنبال شدید لطفا دنبال کنید
Ava
پاسخ
حتما